فروش املاک پرند
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

معرفی فازهای مختلف پرند

 بوستان بزرگ مشاهیر از جمله بوستان های در حال احداث است که بین فاز3 و 4 پرند قرار می گیرد. این بوستان قرار است به محلی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح تبدیل شود.

املاک پرند فاز صفر نسبت به دیگر فازها موقعیت ایده آل تری برای زندگی دارند. رمپ ویژه نابینایان و معلولان، پیست دوچرخه سواری، سالن آمفی تئاتر 3 هزار متر مربعی، نگارخانه و… از جمله امکانات تفریحی در نظر گرفته شده برای فاز صفر هستند. از دیگر امکانات پرند باید به 40 مدرسه، 4 واحد درمانی، 5 کلانتری، 84 فضای سبز، 10 مسجد و… اشاره کرد. در جنوب شهر پرند نیز بزرگ ترین مرکز تفریحی-اقامتی خاورمیانه را می توان مشاهده کرد. وسعت این مرکز تفریحی معادل 20 هکتار بوده و سرزمین ایرانیان نام دارد. پینت بال، سینما، شهربازی کودکان، رستوران، پیست موتور، زمین گلف، پیست اتومبیلرانی، دریاچه مصنوعی و… از امکانات سرزمین ایرانیان می باشند.

معرفی شهر پرند

فاز صفر قدیمی ترین املاک شهر پرند را به خود اختصاص می دهند. قطعات زمین این فاز به شکل باز و بزرگ هستند، به همین خاطر ساختمان های این محدوده فشرده و متراکم نیستند. فاز صفر پرند در ابتدای بلوار چهارباغ قرار گرفته و جمعیت کمی دارد. این جمعیت نسبت به دیگر فازهای پرند سنجیده می شود. افرادی که دوست دارند در محیطی به دور از شلوغی و ازدحام زندگی کنند، بهتر است فاز صفر را برای زندگی انتخاب کنند. اکثر خانه هایی که در فاز صفر ساخته شده اند، از نوع ویلایی، لوکس و شخصی هستند. این فاز امکانات بهداشتی، آموزشی و رفاهی بسیاری دارد. تقریباً این فاز هیچ عیبی ندارد. البته قیمت زمین و خانه در املاک فاز صفر بالاست.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: