رنگ گل مناسب مراسم ترحیم
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

رنگ گل مناسب مراسم ترحیم قبل از خرید و سفارش تاج گل ترحیم، رنگ گل مناسب مراسم ترحیم و معنای رنگ گل ها رو هم در نظر بگیرید. در زمان انتخاب گل ها، به ویژه برای یک رویداد عاطفی مثل مراسم تشییع جنازه، بهتون پیشنهاد می کنیم که حتما رنگ گل رو در نظر بگیرید. در ادامه با معنی کلی رنگ گل ها اشنا خواهید شد. گل های زرد شادی بخش و نشونه ای از سلامتی هستن.

گل های آبی رو برای نشان دادن آسایش و آرامش انتخاب کنید. گل های سفید رو برای نشان دادن صلح و احترام انتخاب کنید که به معنای پاکی، معصومیت، سکوت، فروتنی. گل های قرمز بهتره که در مراسم تشییع جنازه بعضی از ادیان استفاده نشه؛ مثل بودایی ها (در عوض، گل های سفید استفاده بشن).

خرید تاج گل ترحیم و ارسال آن اگه برای اولین بار قصد دارید که تاج گل سفارش بدید به این نکات توجه داشته باشید. تاج گل ها معمولا از پایه های چوبی و یا فلزی ساخته میشه اما به دلیل گل آرایی و برگ آرایی کردن تاج گل پایه اون دید زیادی نداره مگر اینکه از گل آرایی خاصی استفاده شده باشه که در اون صورت از پایه ی چوبی استفاده میشه که دیده شدن چوب پایه ی تاج گل، بخشی از زیبایی تاج گل محسوب میشه.

پس انتخاب پایه گل یا تاج گل به سلیقه شما بستگی داره. اگه در شهرستان هستید و به گل فروشی آنلاین دسترسی ندارید یا نمیتونید سفارش تاج گل رو اینترنتی سفارش بدید نگران نباشید. به سراغ یک گل فروشی در محلتون برید و راهنمایی های لازم رو بگیرید و یا به صورت تلفنی تاج گل سفارش بدید. اطلاعاتی مثل روز و ساعت و مکان برگزاری مراسم تشییع جنازه و ختم و یا مسجد رو هم به گل فروشی ارائه کنید و بعد تاج گل مد نظر خودتون رو سفارش بدید.

 





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: