مزایای تاتو سه بعدی چیست؟
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

یکی از مزایای بزرگ خالکوبی سه بعدی این است که به صاحبان اجازه می دهد در هنگام انتخاب طرح های خود کمی خلاق تر باشند. همچنین امکانات بسیار بیشتری را برای طراحی خالکوبی باز می کند زیرا تصاویر می توانند زندگی بسیار بیشتری نسبت به خالکوبی های دو بعدی داشته باشند. تنها تعداد زیادی خالکوبی شیر دوبعدی وجود دارد که می توانید انجام دهید، اما گزینه های بسیار بیشتری در صورت انجام خالکوبی شیر سه بعدی در دسترس شماست.

همچنین باید گفت که تاتو سه بعدی در اصفهان نیز توسط تیم حرفه ای انجام می شود، برای مشاهده وب سایت تاتو سه بعدی در اصفهان همینجا کلیک کنید و با این تیم میتوانید ارتباط برقرار کنید و نمونه کارهای آنها را مشاهده نمایید.

سایه، نور و تاری برای عمق بخشیدن به تصویر و سه بعدی نشان دادن آن استفاده می شود. از آنجایی که این ویژگی‌های اضافی به خالکوبی‌ها اضافه می‌شوند، هنرمندانی که آن‌ها را می‌سازند باید در همه این بخش‌ها مهارت داشته باشند تا بتوانند خالکوبی سه بعدی را واقعاً برجسته کنند. بدیهی است که این بدان معناست که طراحی خالکوبی های سه بعدی نسبت به خالکوبی های دوبعدی سنتی کمی زمان بیشتری می برد.

خالکوبی های سه بعدی می توانند در اشکال و اندازه های مختلف باشند، اما بیشتر آنها بزرگتر هستند. این به این دلیل است که بیشتر مردم می خواهند یک خالکوبی سه بعدی داشته باشند که حداقل یک قسمت کل بدن را بپوشاند تا طرحی که می گیرند کمی بیشتر به بیرون بپرد. با این حال، برخی از خالکوبی‌های سه‌بعدی وقتی کوچک‌تر هستند، مانند خالکوبی‌های پروانه‌ای سه بعدی (معمولاً روی شانه قرار می‌گیرند) در واقع بهتر هستند.

 

خالکوبی های سه بعدی برای ایجاد توهمات نوری بسیار عالی هستند، مانند اینکه یک آیتم در داخل یا بالای پوست به نظر برسد. برای این کار هنرمند باید در انتخاب نور مناسب دقت کند. سایه و هایلایت قطعه ای مانند این باید طوری به نظر برسد که گویی از همان منبع نور می آید یا افکت سه بعدی از بین می رود. هنگامی که به درستی انجام شود، شخصی که به یک خالکوبی سه بعدی نگاه می کند در ابتدا می تواند فکر کند که تصویر چیزی بیش از یک خالکوبی است.

 

یکی دیگر از توهمات بینایی که رایج است این است که به نظر می رسد پوست و بافت برداشته شده و استخوان ها در معرض دید قرار گرفته اند. در حالی که نگاه کردن به آن بسیار شگفت انگیز است، گفته شده است که کسانی که خالکوبی با عملکردهای داخلی مانند استخوان یا شاید قسمت های ربات را انتخاب می کنند، ممکن است معنای عمیق تری پشت این اثر هنری داشته باشند، مانند نشان دادن قدرت درونی یا احساس جدایی از خالکوبی. دنیای بیرون.

 

یکی دیگر از گزینه های خالکوبی سه بعدی خالکوبی است که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود. با استفاده از جوهر قرمز و آبی و خطوط استراتژیک قرار داده شده، هنرمند می تواند خالکوبی ایجاد کند که با استفاده از عینک های سه بعدی ظاهر می شود. این فرآیند مشابه فرآیندی است که در فیلم های سه بعدی استفاده می شود. اگر تمام خطوط تصویر به درستی ترسیم شوند، این نوع خالکوبی های سه بعدی حتی پس از گذشت سال ها می توانند شگفت انگیز به نظر برسند.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: