نوشته شده توسط : فائزه محمدی

بر اساس تعریف سایت نیل پتل کلمه دیجیتال مارکتینگ از آن دسته تعریف‌های جدید و پرکاربردی است که خود شامل چندین روش و مفهوم جداگانه است. قصد نداریم قضیه را با کلمات سنگین پیچیده کنیم. تعریف شفاف و دقیق بازاریابی دیجیتال یعنی تمامی راه‌ها و روش‌هایی که ما برای فروش محصولات و خدمات خودمان به صورت آنلاین و در اینترنت انجام می‌دهیم.

 

در بازاریابی دیجیتال شما بر خلاف روش‌های سنتی تبلیغات، مانند استفاده از بیلبوردها و … که هیچ کنترلی بر روی مخاطبین وجود ندارد می‌توانید به طور بسیار دقیق و هدفمند مخاطبان خود را انتخاب کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

شما می‌توانید بر اساس علایق، سن، جنسیت و حتی دستگاه تلفن همراه، این دسته از افراد را گلچین کرده و محصول‌تان را فقط به این افراد معرفی کنید.

 

انتخاب دقیق مخاطبان به شما این قدرت را می‌دهد که دقیقاً کسانی را هدف تبلیغ خود قرار دهید که واقعاً نیازمند محصولات و خدمات‌تان هستند یا به آن‌ها علاقه دارند.

 

تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی دیجیتال در کدام موارد قابل‌توجه‌تر است؟

در بازاریابی سنتی شما بر خلاف بازاریابی اینترنتی دارای ۳ محدودیت جدی هستید:

 

برای فروش محصول و یا خدمات‌تان حتماً نیاز به ارتباط فیزیکی و حضوری دارید

نیازهای مخاطبان را فقط باید به صورت محصولات فیزیکی رفع و آن‌ها را تأمین کنید

ارسال محصولات به صورت کاملاً سنتی و نهایتاً از طریق ارسال با پیک صورت خواهد گرفت.

 

گروه دیجیتال مارکتینگ پلتفرم حافظ با داشتن سالها تجربه در این مسیر، به شما عزیزان کمک خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

باتری سامسونگ شرکت سامسونگ از معدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه است که توانسته اسمارت فون های خود را به باتری های اوریجینال غیرقابل تعویض مجهز کند. این ویژگی نشان میدهد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیازی به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نمی کنند.

باتری هواوی از زمانی که شرکت هواوی روی طراحی و ساخت اسمارت فون های پیشرفته که امکان رقابت با برند های بسیار معتبر مثل سامسونگ را داشته باشند؛ تمرکز کرده؛ طول عمر باتری هواوی به یکی از معضلات گوشی‌های همراه این شرکت تبدیل شده است.

باتری آیفون اگر یکی از دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون اپل هستید، در فروشگاه فونی شاپ می‌توانید باتری اصلی و با کیفیت مناسب با مدل گوشی خود را تهیه نمایید. آیفون‌های اپل محصولات پرچم داری هستند که کیفیت عملکرد شان واقعاً فوق العاده است. شرکت اپل با طراحی اسمارت فون های جدید خود که در آن ها ظرفیت باتری آیفون را تا حد قابل قبولی بالا برده است؛ سعی کرده کاربران موبایل آیفون را راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

وقتی اسم مراسم افتتاحیه می‌آید ناخودآگاه یک فضای شلوغ و پر از تاج گل افتتاحیه و تاج گل نمایشگاه به ذهنمان می‌آید که با صدای فلاش دوربین عکاس‌ها ادغام شده و جماعتی که پشت یک روبان قرمز منتظر ایستاده‌اند تا با بریدن آن مراسم افتتاحیه آغاز شود. اگر دقت کرده باشید در تمام مراسمات رسمی افتتاحیه، از انواع و اقسام تاج گل استفاده می‌شود تا شکوه و زیبایی مراسم، بیشتر شده و به خصوص در عکاسی و فیلمبرداری جلوه‌ زیباتری داشته باشد. همچنین اگر گل‌ها معطر باشند، فضای مراسم را نیز به طور طبیعی خوشبو می‌کنند. برای افتتاحیه معمولا گل یک طبقه، دو طبقه و یا سه طبقه هستند. می‌توانید سفارش تاج گل را با پایه به صورت ایستاده ثبت کنید و یا در قالب مراسمی که قصد بردن تاج گل دارید، برایتان تزئین کرده و تغییر شکل بدهند. اما در مراسم افتتاحیه یک تاج زیبای گل معمولا به صورت پایه‌دار سفارش داده می‌شود چون شکوه و جلوه‌ی بیشتری دارد. پایه آن ها نیز با توجه به انتخاب شما می‌تواند فلزی رنگ کاری شده مدل‌دار، ساده یا از جنس چوب باشد. در تاج گل افتتاحیه استفاده از پایه‌های فلزی مدل دار شیک‌تر است. تاج گل افتتاحیه کافه گل تاج می‌تواند از گل‌های خارجی مثل گل لیلیوم یا آنتریوم، آلستر و رز باشد و یا با گل‌های ایرانی و مطابق با فصل آماده شود. در میان گل‌ها برای حفظ طراوت و ماندگاری چندروزه‌ی گل‌ها از فوم‌های خارجی یا مخزن کوچک ذخیره آب استفاده می‌کنند تا آبرسانی به گل‌ها زمانی که در گوشه‌ی مراسم قرار داده شده‌اند ادامه داشته باشد و ماندگاری‌شان بیشتر شود. زیبایی تاج گل زمانی بیشتر می‌شود که گل‌ها را با توجه به رنگ و تم مراسم یا رنگ لوگوی سازمان برگزار کننده، انتخاب شود. همچنین میتوانید از تاج گل افتتاحیه ارزان قیمت هم استفاده کنید. در جایی که برایتان مقدور نبود در مراسم حضور پیدا کنید، تاج گل هدیه‌ی مناسب و موجهی برای عدم حضورتان است. درنتیجه با خیال راحت می‌توانید با سفارش تاج گل افتتاحیه گل های زیبا، شیک و رسمی را به عنوان تبریک، به مراسمی بفرستید که خودتان در آن حضور ندارید.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم هانی گل را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

گل‌ها به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم هانی گل باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

آیا برای مراسم عروسی و یا ترحیم به دنبال خرید تاج گل زیبا هستید، اما برای ارسال تاج گل خود راه مناسبی نیافته اید؟ سفارش تاج گل مراسم ترحیم و ختم خود را به کافه گل vip بسپارید تا تاج گل زیبا، شکوهمند و پر عظمتی را که هم در خور و شایسته ی شماست و هم برازنده عزیزانتان خواهد بود را برایشان ارسال کنیم. ضرورت ارسال تاج گل در مراسم ختم عزیزان چیست؟ شرکت در مراسم ختم عزیزان آداب و رسوم خاصی دارد. یکی از این رسم ها ارسال تاج گل تسلیت به مسجد، منزل و یا بر سر مزار متوفی می باشد. گل نماد آرامش و بخشش الهی بوده و در تسلی خاطر بازماندگان نیز تاثیر گذار است چه گل‌هایی برای تاج گل ترحیم مناسب است؟ خرید تاج گل ترحیم معمولا معانی مختلفی داشته و شما با خرید هر کدام از آن ها می‌توانید به نوع خاصی ابراز تسلیت نمایید. از گذشته های دور گل گلایل را در تاج گل و سبد گل های ترحیم دیده ایم.  گلایل‌ها معمولا در معنای ستایش خوبی‌های متوفی بوده و احساسات قلبی شما را نسبت به او نشان خواهد داد. همچنین از دیگر انواع گل‌هایی که در تاج گل مناسب ختم به کار می‌روند می‌توان رز، لیلیوم و شب بو را نام برد که هر کدام معنا و مفهوم به خود را دارند. شما می‌توانید در هنگام سفارش از میان این گل های زیبا انتخاب کنید. در تاج گل تسلیت از گل‌های به رنگ سفید استفاده می‌شود، چرا که به معنای پاکی و خلوص روح متوفی بوده و نشان دهنده آرامش برای بازماندگان می‌باشد. با خرید تاج گل ترحیم و ارسال آن برای عزیزانتان احساس خود را به صورتی خاص بیان خواهید کرد. پیام مورد نظر شما به زیبایی در بالای تاج گل قرار خواهد گرفت.



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

بلیط هواپیما امروزه یکی از رایج ترین بلیط هـا و ابـزار رفتن به سفر اسـت. بليط هواپيما انواع و مدل های مختلفی دارد و خیلی از مسافران تفاوت انواع بلیط های هواپیمایی را بـا هم نمی دانند و زمانی که درمورد خرید بلیط هواپیما صحبت می شود، سردرگم می شوند. زیرا خرید بلیط هواپیما ارزان امروزه یکی از دغدغه های اصلی خرید بلیط هواپیما شده است. درمقاله بلیط هواپیما آس چارترمی خواهیم بـه طور کامل بـه معرفی انواع بلیط های هواپیما بپردازیم تا بعد از مطالعـه آن بهترین و ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید. رزرو بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها: شما در سایت آس چارت می‌توانید از معتبرترین ایرلاین‌ها بلیط هواپیما خریداری کنید و انواع پروازهای شرکت‌های ماهان، کیش ایر، آسمان، کاسپین، تابان، وارش، معراج قابلیت خرید بلیط هواپیما دارید. ایرلاین‌ها هرکدام دارای امکانات و ویژگی‌های خاص خودشان هستند. برخی از ایرلاین‌ها خدمات بیشتری ارائه می‌دهند و برخی به طبع کمتر خدمات به مشتریان ارائه خواهند کرد. همچنین برخی از این پروازها قیمت پایین‌تر داشته و برای مسافرین به‌صرفه‌تر است. شما در آس چارت می‌توانید به لیست کاملی از تمام ایرلاین‌ها در مسیر پروازی مورد نظر دست پیدا کنید. خرید بلیط هواپیما چارتری به شما حق می ‌دهیم که قبل از خرید بلیط هواپیما از مزایای سفر با هواپیما بیشتر بدانید. به‌همین ‌دلیل در این بخش به ‌اختصار برایتان از مزایای سفر با هواپیما می ‌گوییم تا با خیال راحت بلیط هواپیما بخرید: صرفه‌جویی در زمان رسیدن به مقصد امنیت بیشتر نسبت به اتوبوس و کشتی محیط تمیز و بهداشتی امکان بهره ‌بردن از تخفیفات متنوع همراهی محترمانه مهمان ‌داران در طول سفر سفری راحت برای افراد مسن و کودکان این‌ها تنها نمونه‌ای از مزایایی است که در سفر با هواپیما نصیب شما می ‌شود. از طرفی اگر پیش از این تجربه سفر هوایی را داشته ‌اید، باز هم هواپیما اولین انتخاب شما خواهد بود. با این حساب بهتر است روش های خرید بلیط را برایتان مرور کنیم تا بتوانید ارزان ترین قیمت بلیط چارترآس چارتر را تهیه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

هزینه بلیط هواپیما تهران تبریز ثابت نیست و با عواملی همچون فصل سفر، کلاس پرواز، تاریخ پرواز و ایرلاین، تغییرمی ‌کند. ‏شما ‏می ‌توانید برای اطلاع از هزینه پرواز تهران تبریز به سایت آس چارتر مراجعه کنید و سپس با جستجوی مقصد و وارد ‏کردن ‏اطلاعات، از کمترین تا بیشترین قیمت بلیط تهران تبریز آس چارتر را به راحتی ملاحظه فرمایید.‏‎ در صفحه خرید بلیط هواپیما تهران به تبریز در آس چارتر به اینصورت باید اقدام کنید:‏ مبدا و مقصد وتاریخ ‏سفرتان را در کادر جست‌وجو وارد کنید.‏ سپس بلیط‌هایی که برای مقصد انتخابی شما وجود دارد در صفحه‌‌ نتایج جستجو نمایش داده ‏خواهد شد.‏ با استفاده از فیلترها در ستون سمت راست و فیلتر کردن «نوع پرواز» بر اساس «چارتری»، بلیط‌های چارتری موجود ‏برای انتخاب ‏و خرید به شما نمایش داده خواهند شد. خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی ‏ازسایت آس چارتر برای مسافران نوزاد، کودک و بزرگسال با نرخهای متفاوت صورت می پذیرد ‏در حالی که قیمت بلیط کودک و ‏بزرگسال در بلیط های چارتری و غیر قابل استرداد، برابر است.‏‎ ‎ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. امکان اصلاح ‏نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و در صورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط هواپیما، بلیط خریداری شده می ‏بایست کنسل و مجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده و متعلق به مسافری است که مشخصاتش در ‏سیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد 



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

راهنمای خرید بلیط مشهد استانبول آس چارتر

هنگام خرید بلیط هواپیما مشهد استانبول بصورت آنلاین مسیر راحتی پیش روی شما است. برای این کار دو مرحله را باید پشت سر بگذارید یک جستجو پرواز درآس چارتر و دو انتخاب پرواز. مرحله اول که مربوط به جستجو می باشد لیست کاملی از پرواز را که شامل ساعت حرکت، میزان بار مجاز، نوع کلاس پروازی و .. را به شما نشان می دهد بعد از این مرحله شما باید پرواز مورد نظر را بر اساس بودجه و برنامه ریزی که دارید انتخاب کنید تا به صفحه رزرو پرواز انتقال داده شوید. در صفحه رزرو باید اطلاعات لازم را در سیستم ثبت نمایید تا بلیط به نامتان صادر شود، به همین راحتی. فقط توجه کنید که در هنگام ورود اطلاعات دقت کافی را داشته باشید تا بعدا با مشکل مواجه نشوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

 

خرید بلیط تهران کرمان آس چارتر

شهر کرمان مرکز استان کرمان و بزرگترین و توسعه ‌یافته ‌ترین شهر این استان است. کرمان یکی از پنج شهر تاریخی ایران و بزرگترین شهر جنوب‌ شرقی ایران است. همچنین این شهر از لحاظ صنعتی، سیاسی، فرهنگی و علمی مهم‌ترین شهر جنوب شرقی ایران محسوب می‌ شود. اهمیت شهرکرمان تا حدی است که بارها و در زمان پادشاهی سلسله‌های گوناگون، به عنوان پایتخت ایران انتخاب شده است. این استان کویری دارای تضادهای طبیعی فراوانی است به طور مثال گرم‌ترین نقطه این شهر که «گندم بریان» است در کنارسردترین نقطه آن، یعنی پیست اسکی «سیرچ» قرار گرفته و تبدیل به یک پدیده فوق ‌العاده شده است. به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به کرمان بلیط هواپیما خریداری نمایند. به همین دلیل فرودگاه کرمان یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما کرمان به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران کرمان از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می ‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما کرمان به سختی یافت می ‌شود بهترین راه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کرمان در سایت آس چارتراست.



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فائزه محمدی

 

خرید بلیط تهران یزد آس چارتر

 اگر قصد دارید تا با بلیط هواپیما ارزان یزد به این شهر تاریخی و جذاب سفر کنید، باید بیشتر ازهمه به زمان سفرتان ‏توجه کنید. یزد همانند هر شهر دیگری در مواقعی که تعطیلات رسمی نیست و حتی در فصل تابستان به دلیل آب و ‏هوای گرم خشک بازدیدکنندگان کمتری را خواهد داشت. بنابراین در این مواقع از سال می ‌توانید بلیط هواپیما تهران ‏یزد را به قیمتی مناسب رزرو کرده و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.‏ مسافرمی بایست هنگام ثبت نام و رزرو اینترنتی بلیط چارتر یزد  نام خود را به صورت صحیح با حروف انگلیسی وارد کند. ‏امکان اصلاح نام مسافر پس از خرید نهایی بلیط وجود ندارد و درصورت بروز هرگونه اشتباه در خرید آنلاین بلیط ‏هواپیما، بلیط خریداری شده می بایست کنسل ومجدداً خریداری شود. بلیط خریداری شده غیر قابل انتقال به غیر بوده ‏و متعلق به مسافری است که مشخصاتش درسیستم وارد شده است. بدین ترتیب در صورت عدم تطابق مشخصات ‏مسافر با مندرجات بلیط هواپیما، از پذیرش مسافر اجتناب خواهد شد.‏



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()